ever ours.



älskar honom så.
ska alltid stå bakom som ovan.
hålla fast honom.
så han aldrig försvinner.

tänk om jag hade blivit kvar i Hamburg.
tänk om jag hade fått barn som pratat tyska.
tänk om jag aldrig träffat P.

tänk hur nära det var.

tänk om jag inte valt att satsa.
då när vi träffades och det fanns en annan man i bilden.
en oseriös målare.
tänk om jag valt målaren.

tänk om jag inte vågat för att jag var rädd sedan Hamburg.

tänk om.














vi rekade lite location för bröllopsfotograferande som ägde rum igår.
vi plåtade oss själva lite.
några bättre. några sämre. några seriösa. några oseriösa.


vi mot världen.

Ever thine
Ever mine
Ever ours



e.


ikväll är det jag och det digitala mörkrummet.


Kommentarer
Postat av: p.

Tänk om...fast nu behöver du inte göra det...MIN älskling!!! Du är det bästa jag har!!!



Du och jag mot världen min baby!!!

2010-08-04 @ 17:02:42
Postat av: Ida

Åh vad fina, sexiga och snygga bilder på ER darling!!! =)

Jag är såå glad att det blev just ni, för vi gillar er massor!! Och framförallt att DU min kära vän är lycklig, sånt gör en varm i bästishjärtat!

LOVE YOU!!

2010-08-05 @ 01:10:23
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anna Ileby

Väldigt fina bilder! Snygglon

2010-08-05 @ 12:21:46
URL: http://annaritar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0