jag ser ljuset jonathan!


som jag tjatar. men som jag längtar samtidigt som jag vill stanna tiden.
det drar verkligen ihop sig.
vi hade möte med examensgruppen idag och styrde lite till inför stundande kalas.
kommer bli så himla roooooligt!

när jag kom hem skrev jag även upp vad som var kvar att göras innan jag kan kalla mig
SJUKSKÖTERSKA.




smygande kommer bilder från första dagarna till slutet i mina inlägg, men som ni säkert räknat ut kommer ett inlägg fyllt med bilder och minnen komma när det verkligen närmar sig slutet.


en till tid i mitt liv som jag kan räkna som en av dom bästa är snart ett minneblott,
dock kommer många fina vänner bestå.



här är FÖRSTA FÖRSTA dagen på resten av våra liv.
miss Barrner, Åland, jag och Anton var en del av LILA-laget.




på utsidan bubblan av skola, examen osv händer det också saker.

mina bästaste Linda förlovat sig med sin Dave på världens bästa sätt, Linda visste inget, en total överraskning.
min allra käraste kusin går å andra sidan igenom en tuff tuff mega jobbig tid som inte finner förklaring.
dock hon har också fått sin Margnus på samma vis som Linda, även om deras tid är räknad.
ta vara på den tid ni får, ALLIHOP!
ni vet inte när den är över.


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0