det känns som något är gött.



mitt leende går från HÄR till HÄR säger jag och pekar på vardera öra.

Nationell Klinisk Slutexamination är idag skriven och lämnad åt sitt öde.
hur det än går så är det i alla fall gjord för nu.
det bästa av allt är att det är möjligt att detta kan vara den sista tenta för dessa 3 år!!

känslan känns ofattbar och helt galet skön!!!!!!!

samtidigt i min lycka spelas Mr Vain på radion och jag skuttar av glädje.


jag har målat naglarna i tre färger och lunchat med Lövet och Sara på stan.
skålade med en öl.

ikväll går den SISTA av ALLA tentafester HK07 haft av.
sjuka tanke.


tentafest efter den första stora tentan, anatomitentan.

mitt vemod växer och min sentimentala sida kryper sig allt närmare.
i tre år har vi stötts och blötts tillsammans.
det är något speciellt.
mina ögon kommer inte vara torra på examen det vill jag lova.
som studenten igen liksom.


WIIIIIHOOOOOOO!!!
7 veckor kvar.
hey ho
LETS GOOOO!


e.


Kommentarer
Postat av: Caroline

tiden går så sjukt snabbt. Stolt över dig!! Kan verkligen föreställa mig sentimentaliteten som intagit din kropp. Har sett den förut :) Krämen giraffen & Puss //Måånika

2010-04-23 @ 21:12:15
Postat av: Tomas

Du gör snygga bilder! Och tack själv.

2010-04-25 @ 09:14:59
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: börnii

Kommer sakna...

2010-04-26 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0