min idol.



idag stod P från ca 7.00 i denna kön.
jag gick och sa hej och kollade på insläppet vid 10.00.
det berömda TUUUUUT-insläppet vi ser på tv gjordes om X-antal gånger och även efter att första klungan fått kuta in fick även de i andra klungan "låtsas" vara de första.
ingen hörde vad herr Holm sa i megafonen innan de skulle släppas in och ingen hörde heller vad pojken Hocker sjöng för han kunde inte texten.

undra om det gick bättre för min grabb?!


jag och miss Barrner satt hemma och försökte oss på tentapluggandet som går såååådääär asså medan P vistades i flera timmar på nöjesfabriken.



vi övergick till att baka Macaroons istället.
första gången jag provade blev de skit.
denna gången smakade de macaroons men blev inte så fina.
tredje gången gilt när jag har en bra mal att mala mandlarna till ett fint mjöl med.
någon som har en sådan till övers?


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh hoppas att det gick bra för Pärra Bärra!! =)

Macaroonsen ser ju grymt goda ut och jag tyckte minsann att de var fina!! ;) Är det vaniljkräm i?

Hoppas plugget gick bra i helgen!

Pösss

Ps. Jag är hemma från jobbet och lever fortfarande, inga olyckor så långt ögat kan se.. Ds. :o)

2010-04-19 @ 00:42:19
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Pappa

Och du tror inte dina päron har e n sån kvarn?

Kolla får du väl se!

2010-04-19 @ 08:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0