träningspsykologi.


idag märktes det vilken inverkan psyket har på ork och kraft i träning.
jag ville verkligen inte träna idag. har bestämt att de dagar jag inte vill så behöver jag inte för det är då det blir tråkigt.
men jag satt och läste och läste och bara SATT så vädret fick avgöra om jag skulle gå till sats eller inte.
regnade det inte så skulle jag gå.
vid fem tiden var det uppehåll så jag gick.
försökte peppa mig själv hela tiden.

väl på spinningsadeln kändes det bättre men innerst inne ville jag inte tror jag.
även om jag då tänkte positiva tankar så märker man hur väl psyket påverkar resultatet eftersom jag varit så negativ långt långt innan.

det är intressant faktiskt.

men jisses maten smakar mycket godare när man har tränat.
räkor och avocado i thaisoppa.


till något helt annat.
KENT

dom är tillbaka med nytt material.
tror aldrig jag kommer tröttna på dem.
i flera flera år har jag hängivet och njutningsfyllt tagit emot deras material.
längtar till RÖD släpps.



första släppet TÖNTARNA ligger på repeat på spoti.


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0