sötgröt.


se Bröllopsfotografen.
den såg jag igår efter att ha snosat på denna sötgröt Sören.
Idas nya tillskott.


fick inga klockrena bilder då jag bara hade lillkameran med.

Ida kommer från en hundfamilj och har alltid velat ha en hund. nu har hon tid att ta hand om en valp. perfekt val av henne att skaffa en hund nu. det kommer bli bra det där.
så ska jag följa med dom på långpromenader när killen har blivit lite större.

nu snart till universitetet.
vi har väntat på en bok i EVIGHETER till uppsatsen som bibblan skulle fixa, den kommer ALDRIG.
en annan Ida (har många Idor i min omgivning... Idor och Lindor) uppsatsIda haha slog slag i saken och beställde den.
vips som kom den.
så nu ska vi fila det sista på introt.

e.

Kommentarer
Postat av: En annan Ida ;)

Men gud så söt den var!! =) Vad är det för ras? Och att heta Sören sen också...hahaha...vilken goding!

2009-10-22 @ 11:44:44
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gud va go ida!!! oj oj oj va sot!

2009-10-23 @ 04:21:50
Postat av: Hagman

Sörens pappa är berner sennen och hans mammam är schäfer/labrador. Än så länge ser han ut som en labrador men den som lever får se vad det blir av honom =)

Jättefina bilder Erika! Ska stjäla dem när jag har en fungerande dator igen.

2009-10-27 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0