knytis.


knytkalas och spelförfest med några ur klassen vart det igår.
himla sköj och trefligt.
dansen var väl så där. tyckte inte det var så kul från början ute, sedan blev det inte bättre av att P för en gångs skulle var med och vi började tjafsa. no big deals men ändå tar det ner stämningen.
vet inte varför han ville med ut när han aldrig tycker det är kul.
nåväl, som vanligt är förfesten bäst.
den ska ni få se lite av här:





aa just det. ola sa "erika nu går jag och köper mjölk så dricker vi er likör 43 med mjölk."
ehh ok? men det var ett bra drag!




gynekolog





sen bar det av mot ankan och jag hade kameran med mig, men lite krångel blev det så de bilderna har inte kommit in i datorn än.

dagen har bestått av lunch med tjejerna och lite tid på stan med P.
nu mys med P.


tack alla för igår!

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Var du med på festen tro...? en kameraskygg erika är inte min kompis erka iaf..hm

Såg skoj ut iaf! ;) Ha en bra helg nu!! Pöss

2009-10-09 @ 18:37:44
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0