goda smaker.


efter en helg som blev fylld av jobb sitter jag nu trött och mätt.
mätt av fina sushibitar jag gjorde.
p gick och köpte plastfolie och jag provade göra rullar med riset utåt för första gången. har glömt det fancy namnet på sådana rullar och orka googla det för att verka cool?
jag är cool ändå för jag gör egen sushi.
blev inte jättefina men jättegoda!
nästa gång ska de bli både och.



en annan god sak... Marabou Sensation... båda smakerna.
Walnut/Toffee och Raspberry/Yoghurt
det är något att ha som efterrätt till Er söndagsmiddag det!


e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det fancy namnet är inside out, inte svårare än så. Duktig du är! PUSS

2009-10-11 @ 21:34:29
Postat av: Ida

Mums!! Vad gott det ser ut..vill också ha! Till frukost - NU! Och de nya Marabou smakerna lät ju inte helt fel de heller... Smarrimumsmums som vi brukar säga!

Ha en bra vecka min sköna!! PUSS på dig!

2009-10-12 @ 08:05:25
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Marie

Jisses Erika, när ska du sluta att imponera på mig då tro? duktig du är, ser super gott ut.

2009-10-12 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0