barnvakt och barrfest.



dåligt med uppdateringar jag vet.
det har varit skola skola tills i onsdags då köckkursern Omvårdnadsforskningens teori och metod II blev examinerad och klar. sedan har det varit lite uppsats.
sen i fredags har man levt lite igen.
åkte till Stockfallet och sis på eftermiddagen för att mysa med henne och Matilda.
morgonen där på skulle sis jobba så jag och P hade den eminenta uppgiften att passa mini under dagen.
så himla kul!
vi skämde bort henne.
började med oboy till frukosten, åkte till Leklandet och busade.. så gamla moster Erika fick ont i knäna av att krypande. efter det körde vi familje style nummer ett och åkte till Bergvik och käkade burgare.
kändes verkligen som en Bergvikfamilj, jag P och Millan i mysbyxorna!
hemma hos oss målade jag Millans naglar lila och tånaglarna rosa.
därefter blev det Toy Story en stund tills mamma kom och hämtade.
den filmen är för övrigt sjuk bra gjord.


tillslut vågade Millan lilla frittfall... å sen ville hon aldrig sluta åka ;)



ser ni mammarollen? ;)




helt slut efter max 5 timmars sömn och massa lek var det sedan dags att svira om.
mammarollen fick åka in i garderoben och ut kom en glittrande partytjej som skulle till Miss Barr på kalas.
himla trevligt och skönt att gunga kroppen på Månens golv. dock trångt och SÅÅÅÅN SJUK pruttofis doft i massan av dansanta människor. hua.
bortsett från det lämnade jag en skön kväll bakom mig när jag sakta sakta gick hem med ömma fötter och en trött kropp.



välkomna ska ni vara sa Miss Barr!

tack sa vi och undrade...

.. vem den hemliga butikschefen var. han som vägrade hamna på Facebook och sånt. nu när han är chääf.



tack för festen!

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0