clowner och spöken.



kommit hem efter ett arbetspass. skulle vilja ta mig en nap.
men det hinns inte.
för snart vankas det kalas här hemma.
lite vitlöksmat och alkohol ska väl skrämma bort spökena?

de här spökena (som vi inte ska skrämma bort) kommer hit ikväll



vi lär inte behöva klä ut oss. förutom sandra och ida. hittade inget freakykort på dom.
det får det allt bli ikväll tjejer!

p där emot han ska på annat kalas och kommer kanske vara en creepyclown. jag vill inte se det.
hatar clowner.


men jag älskar p.





e.

Kommentarer
Postat av: p.

buuuuaahhaahaahahaha!!! jag är en läskig clown!

2009-10-31 @ 15:17:58
Postat av: Ida

Hoppas ni hade det skoj darling!! =)

Usch - jag hatar också clowner..det fanns några stycken även i Arvika och vill helst inte kolla på dem..så läskiga! :/

Pöss

2009-11-01 @ 15:22:49
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0