två röda.


vi har kommit till ett nytt stillastående stadie i uppsatsen.
nu vet vi inte mer vad vi ska göra innan nästa bedömning.
den är på onsdag. då är det bara två dagar till inlämning.
vill ha feedback NU.
för mig får det aldrig stå stilla.
det vet de flesta.

linda ringde. åh USA är såååå hääääär näääära!!!!
jisses vad jag längtar. hon är dessutom ledig samma måndag som jag börjar.
vilket innebär att hon kan följa med til sjukhuset. inte för att hon vet mer om vart jag ska väl på sjukhusområdet, men då är vi två förvirrade. alltid skönare.
kanske hinner vi med en crispy cream innan också?
ohohohohohooo.
sooon.

idag fick jag något nytt i brevlådan. även denna gång rött.
två röda burkar.
en till mig och en till ida.


dust it i ett kuvert. inget mer.
det var lite underligt.
tänk om det är håravfallsmedel i?
provade lite i luggen. den sitter fortfarande kvar.

förresten. idag var jag en snäll flickvän. städade nästa heeela läegnheten OCH diskade.
trots att vi skulle städa ihop och det var P´s disk.
*klappar mig på bröstet*
fick julgranar och julmust. sött.



wawawaweeeiiwaaaaa....
13 dagar kvar!


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad roligt! Då har jag en liten "present" att se fram emot imorn när jag kommer då.. :)

Vad duktiga ni är som ligger steget före med uppsatsen, men jag förstår att ni vill ha kritiken NU så att ni bara kan lämna in skiten!

Hallå! Jag vill också ha Crispy Cream...åh vad gott dte är! Du kommer svimma av Erika....

Ses imorn! Pöss

2009-11-13 @ 01:31:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0