två år med den bästa.


för två år sedan ramlade mamma in i min etta när en viss man sov hos mig för första gången.
mamma trodde inte jag var hemma (hon hade ringt mobilen och ringt på dörren X antal ggr) och hade då en nyckel hem till mig och ville överraska mig med en blomma efter skolan.
hon snubblade över en viss mans skor och lät blomman stå i dörren och sa försiktigt förlåt och gick ut igen.
för två år sedan sprang en man till mig från kronoparken till herrhagen.
visserligen var det kallt och kanske därför man var tvungen att springa men det var för att få sova hos mig.
för två år sedan spelade en man låtar på sin gitarr. låtar som var utvalda för att han visste att jag gillade dom.
för två år sedan sa en man att precis vad tyckte och kände om mig och jag, ja jag tvekade och fnurrade på tråden. trodde en annan man kanske skulle vara bättre. ingen kan vara bättre.
idag kan jag inte förstå varför jag tvekade. kanske för att han var så ärlig.
med en gång.
idag är jag så himla glad att han envisades med mig trots att jag var krånglig i början.
idag är jag lyckligt kär i mannen i mitt liv.
två år senare har en massa annat hänt.
och mer ska hända!

du och jag P.
du och jag.


4 dagar kvar.
(å jag får bara ha 23 kg i en 1 väska med mig. buhu.)

e.

Kommentarer
Postat av: p.

du och jag e.

ALLTID!!!

PUSS

2009-11-21 @ 19:02:30
Postat av: Emelie

vad fint! :)

2009-11-22 @ 17:33:05
URL: http://pem.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Åh så fint skrivet!! :) Vi är också glada att du tog ditt förnuft till fånga Erka, för Pärra är en toppenkille precis som du! <3

2009-11-22 @ 23:54:22
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0