the ball is back in my life.


så var den sista basketträningen innan avfärd gjord.
skulle så gärna köra två gånger i veckan efter nyår.
jag har tröttnat på sats nu när basketen åter trätt in i mitt liv.
det är så mycket roligare.
1: man tänker inte lika mycket på att det är jobbigt
2: det är jobbigare
3: det är så mycket enklare att ta sig dit

om en vecka har har landat i DC för 1 h och 33 min sedan.
en skön tanke.
whohoheiihii.

hur skönt vore det inte att play some ball till musik?

det är det bästa. det gör vi tyvärr inte.

 

8 dagar kvar.

om ni klurar på min nedräkning så räknar jag resedagen (nästa tisdag) som en dag också.

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Om vi hade haft kvar vår lilla ministereo hade jag kunnat ta med den.. Men den är ju tyvärr stulen.. :/ För det hade allt vart skoj å träna te lite musik..

2009-11-18 @ 20:08:30
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0