ta vägen förbi Via Appia.


vi tog en promenad i den enda solen som visat sig i november. typ.
spelade badminton och sedan strosade vi hem över torget och kikade in de utländska knallarna.
väl hemma tog vi ett varmt bad och drack lite glögg.
för att sedan inta Via Appia och en helt makalös middag.
ska ni ut och äta? GÅ DIT!
så sagolikt gott. i alla fall grillbuffén vi tog.
man valde ett kött/fisk och fick en lavasten och själv välja hur grillat det skulle bli.
till köttet fanns en välsmakande buffé.
ja det var bland det bästa jag ätit.
oxfilén smälte bokstavligt i munnen.
a la cart menyn såg inte dum ut heller om man vill prova den någon gång.
gös och hjort fanns bland annat på den.
vi började dock med ett varsit glas mousserande.


sorry kass bildkvalitet... hade bara lilla kameran med.



hur kunde detta ställe konka förut?
troligen den skyhöga hyran jag kan tänka lokalen har.
mysig miljö och atmosfär dessutom.

en tio poängare.

en tiopoängs dag också.



förutom besvikelsen över packningen som jag fick reda på.
Linda har alltid pratat om hur bra det är att flyga til USA för man får ta med två väskor.
äntligen skulle jag få slippa övervikt. men tror ni inte jag får ett skitbolag som bara godkänner 1 väska?
suck.
men när ska jag någonsin flyga med något normalt?
huvudsaken är väl att jag kommer fram. om jag gör det.


3 dagar kvar.


e.

Kommentarer
Postat av: p.

Ja, nog var det en 10 poängare hela dagen igår. Helt perfekt!!! Puss

2009-11-22 @ 12:33:31
Postat av: Marie E

Åh, det där lät gott ut. Vart ligger det? Måste testas. Lycka till och ha det så trevligt i USA och krama lite på Linda från mig.

2009-11-23 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0