står Bill runt hörnet?


true blood maraton.
jag är helt knas i skallen.
mörkret har fallit och jag väntar mig Bill och Eric runt hörnet nu när vi ska bege oss ut till bion.
vi ska se Michaels. This is it.
P och jag lovade att inte streama säsong ett av True Blood. men i onsdags sändes sista avsnittet av säsong ett.
direkt efter började säsong två maratonet.
hur välgjord och bra kan en serie bli?
jag är lost.
när kommer säsong tre?

helgen har varit lugn. skönt.
igår busade jag med den här tjejen.

hon undrade om jag skulle vara hos henne när hon vaknade idag söndag.
sötis.

karlstad vann mot norrköping också.
nice.
no offens till er andra men jag tyckte Magda skulle blivit dagens spelare.


10 dagar kvar.

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sicken söt tjej då... :)

Jag tyckte också att Magda borde fått det..de va ju hon som gjorde så hele spelet vände leksôm..

Sluta räkna ned Erka..hur fan ska jag klara mig utan dig en månad!???? :(

Pöss

2009-11-15 @ 23:58:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Juni 2010! Det är ju JÄTTE länge, hur ska vi stå ut tills dess? :-[

2009-11-18 @ 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0