sömnbrist.


igår tänkte jag överraska P med att maten var klar när han kom hem.
kycklinggryta med massa smaker serverad med bulgur.
till det rödbetor med feta. tomat/rödlökssallad med feta.
dock vart han såklart lite sen.
när man väl gör sig till.
gott blev det i alla fall.



med detta i magen var jag laddad för basket.
det är fortfarande hemskt skoj.. men varför känns det som att det blir jobbigare för varje gång att springa de där vändorna?
jösses vilket flås.
drömde att jag var värdelös på basket och ingen ville att jag skulle spela.
och när jag ville ventilera med Ida så ville hon inte lyssna, hon sa jag orkar inte med dig längre.
haha ja så stort allvar som vårt "tantlag" är också.
nattsömnen har inte varit bra alls faktiskt.
har dessutom vaknat var femte minut för jag trott att någon varit i sovrummet.
någon petade mig på höften och jag sa åt P att sluta med det.
det var inte han.
troligen drömde jag och vaknade precis. eller så var det någon i rummet.

när P drog till Arvika tidigit imorse ja då var det kört.
då vaknade jag varannan halvminut istället.


så jag kommer väl somna i Resultatdiskussionen eller på Lövet idag.
från och med nu blir uppsatsIda kallad Lövet i bloggen... pga att jag har ett X antal Idor i min närhet.


21 dagar kvar.


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Får jag vara den rätta Ida utan smeknamn för det finns faktiskt inget bra smeknamn till mig (förutom polisida eller basketida kanske), men jag vill bara var IDA för jag lovar att lyssnar på dig när som helst och att jag alltid orkar med dig!! =) Och jag är väl den som har tjatat mest på dig att jag fakiskt vill att du ska spela basket, så skippa de där drömmarna nu.. ;)

Åh vad god maten såg ut då!! Säg till Pär att ta med en extra matlåda till Afrika imorn, så jag också får..

Pöss på dig!

2009-11-04 @ 18:24:45
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: The Leafy Leaf

Ida "Lövet" Löfgren, till er tjänst =)

2009-11-04 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0