i got Puma.

dag tva.
fyndat ett par joggingskor! det har jag velat kopa sa lange men har ingen lust att lagga ut 1000 kr pa det.
idag la jag ut ca 300 kr for ett bara snygga bekvama Pumas.
me likie.
har aven snygga till fotterna med pedyikyr som ar sanslost billigt har.
fina lila naglar att titta ner pa.
kvallen tillbringades pa Giant och jag forvanades over allt skojigt medan de andra tva sjalarna forsokte fa ihop allt som vi behover till Thanksgiving imorgon.
Kalle Kalkon och ganget kommer sta pa bordet.
ingen av oss som gor maten har tidigare gjrort den. men kul ska det bli!
som forut... bilder kan komma senare.
saknar P. hans varma torra hander om mig nar man ska sova.
e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött med lite shopping och pedikyr!! Åh som jag längtar efter det... ;)

2009-11-26 @ 10:02:20
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: p.

jag saknar dig så att jag kan sova...börjar bli lite jobbigt det här...suck...ska göraett försök nu. Älskar dig!!!!!!!!!! Puss. Happy thanks giving!!!

2009-11-26 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0