countdown.


kvällen igår var annorlunda.
jag kom ett underligt mood. ville mest lägga mig och sova när vi hade käkat.
hahhaha. men det gjorde jag såklart inte.
det blev jädrans bra här hemma tillslut.
korren kanske inte var årets roligaste. men när guetta och akon skrålar ut på golvet då blir vilken kväll som helst underbar. det går alltså inte att sitta still till den låten.
u sexy bitch.
bilder från kvällen kommer imorgon... håll ut!

för idag är det den 1 november.
det innebär COUNTDOWN!



TJUGOFYRA dagar till avresa.

till Linda.
till USA.
till.... PRAKTIK på Georgetown University Hospital.
What???? Jag tänker på USA och tänker på mig och Linda hur kul allt kommer bli.
så glömmer jag bort att jag faktiskt ska praktisera också. galet nervös man kommer vara första dagen då.
oj.

jag har varit så ledsen, besviken och irriterad på att jag inte kunnat åka till min bästa vän.
alla andra tjejerna har varit där. när hon började sitt USA liv var jag ute och reste på annat håll.
sen jag kommit hem har jag varit fattig och nu fattigstudent.
jag har längtat ihjäl mig. universitetet ger mig faktiskt denna möjlighet.
att det finns en sådan kurs. jag får dock fixa ALLT själv och finansiera resan själv.
men eftersom jag går en kurs med denna praktik kan jag söka stipendium och det har jag fått.
WIIIIWAAAWOOOO!
äntligen ska jag få se hur hon har det.
äntligen.

vi har ju ändå varit bästa vänner sedan 4e klass då hon flyttade in på min gata.
hon flyttade in i huset där en tidigare bästa vän bott. lite lustigt att en jämnårig tjej flyttar och en ny kommer.
plus att den förra och den nya passar mig som väldigt bra vän.

efter ett tag la vi till titeln BÄSTISAR mellan oss.
just det kanske vi inte kallar oss längre.
hehe.

började med basket. kombinerade det med fotboll. men i slutet var det basket som var bäst.


haha vad roligt det var att leta igenom alla kompisbilder.
var det gårdagens sätt att visa hur många man kände, att ha flest bilder i plånboken?
nu är det hur många vänner man har på facebook.



24 dagar kvar.

e.


Kommentarer
Postat av: Linda

looooove you!!!

2009-11-01 @ 20:21:38
Postat av: Ida

Åh vad fint du har gjort gumman!! Så mycket roliga gamla bilder...haha...

Jag vill också följa med!! Ni kommer få de great så att säga!!

Pöss på dig*

2009-11-02 @ 00:27:13
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0