stort tack till Vårdförbundet.



studion är färdig målad.
jag och p har våra hörnor.
nu ska det bara inredas.
det roligaste.
om man hade pengar.
lite har vi lånat för att köpa förvaring.
idag köpte jag gardiner.
svarta tunga med omtag.
blir snajsigt.
jag gick upp när p gick vid åtta.
lika bra så man får ut något av dagen.
ska till karlskoga för praktik ikväll med 12.15 bussen.

när jag kom hem med fem meter tyg i kassen hade posten kommit.
vårdförbundet hade skickat något. tänkte att antingen är det bara nåt tråkigt eller så är det att jag inte får resebidrag ur deras stipendie.
så jag lät det ligga.
när jag väl öppnade det innehöll det beviljan om ett bidrag till själva biljetten till staterna.
WAAAWAAAWIIIIWAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tack Vårdförbundet.
ni gjorde min dröm om praktik där borta lite närmare en verklighet!


e.






Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad gött gumman - grattis!! =) Då behöver du bara spara ihop till fickpengar då och den kan du ju faktiskt styra lite själv hur mycket du väljer att göra av med där borta.. Då blir ju resan av - helt klart!! Snyggt de blir i rummet också.. Pöss

2009-05-13 @ 22:33:49
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0