sommaren blåste in.





det blåste och regnade. jag sa till p "är det sommaren som blåser in?"
och att det var.
jag och miss barr började sommaren med att plugga inför tentan, i SOLEN. första bilden visar på vår pluggmiljö.
helt ok eller?
varje morgon nu kl 10 har vi kört och jag ska dit efter bloggandet också.
sommaren fortsatte i fredagskväll med sushimiddag med emil och anna.
sedan kom sis och daniel. calle. och ida och hein kika in en kortis.
innan vi drog till jättekön utanför plaza.
alla gav upp utom jag. när jag stod själv hittade jag på johan och vi drog till koriander istället.
dans dans dans.
så dagen efter möttes jag och miss barr liiiiite senare för att plugga.
jag vet inte om vi kan kalla det plugga igår. svulla.
zingo och kräftsallad is all u need during a hangover.

dags att cykla ut i solen igen.
igår var jag i stockholm och somewhere utomlands när jag cyklade hem i ett underbart vackert sommarkarlstad.

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga bilder gumman!! Det är coolt när du gör dem i bakgrunden suddiga på bild 2..praktiskt när bilden är fin och man inte kan beskära bort dem som är oönskade att ha på bilden.. ;) Hoppas att plugget gick lite bättre idag & att du känner dig laddad inför morgondagen!! Pöss

2009-06-01 @ 00:07:43
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för världens bästa kväll! Så himla mysigt, det va nästan så jag övertalade emil att flytta till karlstad bara efter att ha suttit på din balkong! Du är bäst! Jag lånar bilden, hoppas det är okej!

2009-06-01 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0