känslor av gräs och kolsyra.


åhhhhhh ahhhh njuuuuta.
så kändes det när jag klev ut i solen från kskoga lasarett.
solen sken och vinden fläktade skönt mot huden och drog ur all sjuka-människor-antibiotika-dropp-insulin-kabiven-doft ur lungorna.
jag lyssnade på christer och firade helgen med en 33 cl cola i solen innan bussen kom.
allt kan man inte och det är sjukt mcyket kvar att lära och inte ens när man går ut kommer man känna sig klar. men mycket känns som det mer och mer faller på plats och JAG kommer med förslag och frågor till läkarna på ronden, inte bara det handledare sagt att det borde vi ta upp.

bäst av allt.
imorgon ringer inte klockan 4.31.
och sen är det bara tre sådana mornar kvar.

somnade i vanlig ordning på bussen mot min kudde jag släpar på.
åh det är skönt.
väcktes av ida 20 minuter innan karlstad.
jag blev riktigt glad av det samtalet och på ännu goare helg-humör.
vi la på när vi var vid universitet och jag hade hunnit vakna till innan jag skulle av.
gott.

ikväll har åland bjudit in till inflyttningsfest. jag och barret tänkte kika förbi.



här kommer en av bilderna från igår.
IDUN gänget presentar stolt sin nya medlem, en Hudterapeut.
*å färgerna blir aldrig lika bra HÄR och i detta FORMAT*



trävlig hälg!





Kommentarer
Postat av: p.

Det var ju en grymt snygg bild. Det där måste de ju bli asnöjda med ju! Puss

2009-05-15 @ 20:57:05
Postat av: Ida

Vad härligt att jag fick göra dig glad min vän! =) Bilden var ju grymt snygg!! Jag känner igen den tjejen..lika gammal som oss kanske..? Puss på dig!

2009-05-17 @ 02:54:40
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Daniel Lillbrossan

å färgerna blir aldrig lika bra HÄR och i detta FORMAT hihi känner igen det där från puf tiden :)kul att se att du fortsätter med fo(r)tandet! Kul att se alla bilder// Lill bro

2009-05-23 @ 16:38:09
Postat av: M

Hon va ju sjukt lik Marie Picasso...:)

2009-05-26 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0