mycket att lära.



trött trött trött.
igår hade jag och klasskompisen mette hand om en sal hela dagen.
fick styra upp allt med rond, dokumentation, rapport, medicin, omvårdnad osv.
jag var arbetsledare.
patienterna var lätt skötta så det gick nog bra.

idag fick jag jobba mycket mer självständigt, även om jag frågade tusen gånger så att jag verkligen gjorde rätt så kändes det skönt att få sitta i min egen skrubb och skriva epikriser på de hemgående patienterna.
få klura själv och jobba själv med det, då lär man sig bäst.
ringa patienthotellet, fixa så återbesöks tider blev ordnade, skiva alla papper de ska ha med hem och skicka med mediciner till de som ska ha det. samt att söka il dottore och be han ringa upp lilla mig. gah nervöst.
men gick bra. dock fick min handledare ta över när min information tog slut.

så om jag är trött är nog inte så konstigt.
upp varje morgon och så mycket nytt och så mycket att ta in och lära.
då blir man trött.

i måndags bjöd ida på mat, smask och tack ;)
idag har jag varit ute på storhandling och nu är det dags att skriva det sista inför seminariet imorgon.
imorgon är det sovmorgon. *behöver!!!!*


dessutom har anna lagt mig på sina bröst.
me lajki.
vad tycks om hennes blivande kollektion?
*hoppas de va ok attl låna bilden från dig anna*

klicka på bilden för att komma till anna ritar!





e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0