telenor kan dra åt H**************!!!!




SKAFFA ALDRIG TELENOR ABONEMANG!

efter dagens seminarium om våld mot kvinnor, barn, religoner, kulturer, hedersmord och andra liiiiite större probelm så begav jag mig mot stan för lunch med hein och ida och för att möta dagens I-lands problem.
vi skulle ses vid 13 så jag gick in till Telia innan för att skaffa mitt nya abonemang hos dem.
mitt nuvarande fucktelenor abonemang går ut på söndag.
jag vill behålla mitt nummer såklart.

är där vid 12.15 kanske.
för en ungerfär en månad sedan var jag inne på Telia och frågade om abomenmanget jag skulle skaffa.
de sa åt mig att kolla så att numret kunde flyttas över, så att Telenor godkände det.
jag gick då till Telenor för att fixa det. de sa att det gör man via kundtjänst.
satt i kö till kundtjänst i minst 15 min.
detta var en månad sedan och de lovade mig att numret skulle kunna flyttas över.
tack.
idag när jag var på Telia skulle du flytta numret.
godkänns ej av Telenor.
tjejen som hjälpte mig sa att spring över till Telenor och be dem släppa spärren.
jag sa att det går inte i butik.
jo sa hon, stå på dig det ska de kunna.
jag går dit.
en kille i affären övrigt tomt.
stegar fram och säger som det är.
nej han kunde inte göra det i butik, hänvisar till kundtjänst.
nej sa jag och berättade att Telia sa ditt och datt.
kille slog in mitt nummer, men nej han kunde inte göra det.
åter till Telia.
satt i Telenors kö i misnt 10 min trots att kön var 6 min.
kom fram och berättade vad problemet var och att bad dem fixa det omgående då jag redan bett om detta för en månad sedan.
ok, skulle ta 10 min kanske. ok tänkte jag.
fick ta lunchen med hein och ida emellan, klockan var över 13.
men det spelade ju ingen roll.
efter lunch var jag tillbaka på Telia.
fick tillslut tag i tjejen som visste hela baletten.
provade en portering igen.
godkännes ej av Telenor.
nu ringde Teliatjejen någon och försökte förstå problemet.
men nej, kunde tydligen ha och göra med mitt borttappade körtkort.
skulle jag behöva vänta på det skulle numret hinna försvinna.
nej nu brann det.
ringer kundtjänst igen. 4 min kö. jag satt i telefon 12 min.
tog min situation för ytterligare en telefonist.
hon säger att när jag ringde för en timme sedan hade den telefonisten inte gjort det jag bad om.
HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT SLÄPPA EN SPÄRR MED TROLIGEN EN KNAPP, KANSKE TVÅ????
min ton var inte den mildaste.
hon skulle fixa det omgående.
10-15 miniter skulle det ta.
hade inget med körkortet att göra.
underbara Telia tjejen sökte om och om igen efter efter godkännandet.
det tog inte 10-15 minuter.

efter 25 minuter kom det.
numret är på väg till Telias famn från elaka Telenor.

det tog mig 3 timmar.


är det ett bra sätt att behålla kunder?
fuck Telenor.



fick för övrigt jobb på onkologen efter intervju där.
de ringde mig 10 min efter intervjun. jag måste ha gjort ett bra intryck.
det har varit så måna om att nå mig och höra om jag bestämt mig.
har inte varit säker på hjärtavdelnings anställningen och ville veta det först innan jag sa nej till onkologen som också intresserar mig. dessutom var de så goa.
idag fick jag klart att hjärtavdelningen säkert ger mig jobb. dock inte från personen jag pratat med från början, men från avdelnings chefen, så det fick bli ett nej till onkologen.
dock sa jag på svararen att jag gärna återkommer till dem vid annat tillfälle.
men nu blir det hjärta.



e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fy vilken mardröm - är det detta jag har framför mig när jag ska byta om några veckor alltså..? =(((

2009-03-09 @ 15:21:59
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0