idag vill jag bara äta.


igår sa photoshop att nu är jag sjuk idag så idag blir det inga bilder till din blogg.
så då blev det ingen blogg.

idag var photoshop kryare.

onsdag kvällen badade vi. romantiskt värre med rosor.




igår var det saras dag och vi firade henne.
hon bjöd på mat och ett litet kryp in att ha förfest på.
sjukgod-marinerad-fläskfilé, couscous, vitlöksyoghurtsås med soltorkade tomater och en rödbetssallad med fetaost, pinjenötter ruccola och maché tror jag.
sjukt gott i alla fall.
så ikväll ska jag koka rödbetor.
idag är jag bakis. sådär bakis så jag vill äta upp allt som finns.
mums.

gårdagkvällen var riktigt rolig. stört trångt på ankan och förvånande eko tomt på arena.
nej ankan var att föredra.
på bk blev jag och linda bjudna på efterfest med killar som såg ut att gå i nian.
nej tack sa mormor och gick hem.
morsan linda gick hem hon med. *harkel*

idag fick jag hem detta:


bikini winiii.

hattifnatt.

nya visitkort.

en sväng till ida efter att ha hämtat paketen. hon tog mig till stan.
ikväll blir det kanske bio.
men framförallt gooood mat.
som sagt. att äta är dagens syssla.
alltså lika med bakis.


så här såg jag ut innan jag blev bakis:


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad fin du var på "rosbilden" Erka - sötis där!! =) Tack för en snabbdate igår..jag har precis vaknat här hemma..in i duschen och snart iväg.. Men slutar ju lite tidigare ikväll iaf.. Pöss på dig!

2009-03-21 @ 12:18:23
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Model bloggare

Förlåt men jag måste säga... du har inte kroppen för att ha på dig tight kjol ända upp till hakan... ser bara fruktansvärt tragiskt ut... . och kanske en nosejob vore på sin plats...



men jaa ha en trevligt fortsättning...... fetto......

2011-08-21 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0