saknar min cykel.



jag tappade nycklen till min cykel i höstas.
hela vintern har jag försökt få min far komma med special såg och såga upp det.
men hela vintern gick och cyklen har stått på samma plats UTE hela tiden.
i fredags sågade pappa upp låset.
i fredags cyklade jag på den igen.
låste den med mitt nya lås.

6.20 när jag skulle cykla till praktiken är den borta.

någon har mage att klippa upp det nya (ganska dåliga) låset.
kasta låset bredvid och börrrna iväg på MIN cykle.

jag blev ledsen.
fick ta p´s cykel och p fick springa till bussen.

jag vill ha en ny cykel. men jag vill välja tillfället själv.
då jag har råd.
nu har jag verkligen inte det och behöver en cykel NU!
någon som har någon till salu, rimligt pris?


e.




Kommentarer
Postat av: Anna

Sicket as! Man blir ju trött! Tur du fpr vila ut på mina tutingar ;) pöss

2009-03-23 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0