ny nalle.


trött var ingen överdrift igår.
somnade helt seriöst vid 21 i soffan.

vaknade imorse till en skön solig morgon och en smothiefrukost.

seminariet på sjukhuset  gick bra men my goooosh va mycket tjöööööt.
så det var skönt när mette och jag cyklade in mot stan.
där begav jag mig mot telia för att införskaffa ny telefon.
jämförde lite priser med elgiganten.
slutade med en färd mot elgiganten.
300 kr skillnad mellan telia och dem och då skiljde bara färgen på telefonen och den jag fick var ju fin ändå!
när jag skulle hem gick det väl sådär då jag gick mot bergvik i diket innan jag kom över vägen. hahah måste sett kul ut.

har dessutom bokat in en klipptid hos mariko imorgon klockan nio.
troligen blir det bara topparna men vi får se.

e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0