med håret över axlarna.


hein sa i måndags du skulle passa i page.
tänkte inte mer på det.
när jag satt hos min frisör mariko sa jag vad hein sagt.
så hon klippte av det.
jag hade bara tänkt toppa året men kom hem med håret flygandes över axlarna.
underbart!
skönt, fräscht och snyggt.
eller?
(bortsett från att jag är trött och bakis och sminkade mig med bakisdarrande händer)


jag har haft långt i evigheter. det var liksom dags.
ja det har varit på väg ut och varit långt sedan jag klippte av mig allt hår i högstadiet och körde en pojaktig spretfrilla.
sedan dess har jag sparat och sparat.
nu kände jag att det var färdig sparat. vad sparar jag till?

om jag någongång gifter mig, ja då har jag något att spara ut detta till.

david fyllde år på våffeldagen.
igår firade vi honom.
gick till ankan och på bk efter gjorde jag två vurpor.
måste varit snyggt att se en päls torka golvet.
satan vad halt det var och vad ont jag hade imorse.

skulle egentligen åkt till linköping med elin idag.
men elin och alvar skaffade sig lite calicivirus lagom till beckas fest.
å jag ville inte åka själv, en annan gång.

jag luktar hallon.
bodybutter hallon.
en ny favorit.

gårdagens bästa nyhet.
robban, kjelle, linda kommer hem.
som jag saknar henne. hon bor inte nära mig men enköping är bra mycket lättare att ta sig till än egypten.
älskade linda du är sååååå välkommen!



e.

Kommentarer
Postat av: linda

ojojoj va snyyyygggt! Har du gjort slingor med??!

2009-03-28 @ 15:35:46
Postat av: Ida

Det är grymt snyggt darling och färgen blev ju också bra!! =) Pöss

2009-03-28 @ 18:47:26
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Hagman

Pudding!

2009-03-28 @ 21:43:26
Postat av: wasana

Du passar jättebra i page!

2009-03-28 @ 22:54:53
URL: http://wasaney.blogg.se/
Postat av: robban



kalasfin är du :) page är så himlans härligt!

o jaaa, snart snart kommer jag hem o direktbussarna till Karlstad är inte långt bort.. åka buss är mys!

längtar. min peo :)

xoxoxo

2009-03-29 @ 16:10:09
Postat av: Emelie

nice :)

2009-03-29 @ 23:28:42
URL: http://pem.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Ohhhhh vad fint! Det ser mycket snofsigare ut, på det allra bästa viset! Mycket snyggt, så borde du alltid ha! Snart äre påsk, då kommer jag hem!

2009-03-30 @ 16:23:35
URL: http://annaritar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0