marinsoldat.


spinning imorse.
kände ingen skillnad med astmamedicinen.
kändes däremot ondare i halsen. hmmm???

mötte upp mam för lunch på maché (räkwrap...jösses vad gött de va!) och föredrag med Solveig Ternström.
henne har jag gillat i massa år. mamma som fick mig att gilla henne genom att se Svenska Hjärtan för en herrans massa år sedan. föredraget ingick i Festival för Systerskap som pågår denna helg.
lite otypsikt mig, men Solveig är Solveig.
det var jag och 50+ arna som lyssnade till henne. men det sket jag i hon är lite av en idol.

när jag kom hem sydde jag om skjortan jag köpt på myrorna.
en oversize skjorta i marin/soldat tema.
revärer i marinblått och tre guldstjärnor sattes på den annars platta skjortan.


ikväll blir det spontan kväll med göken.
koronan? kleerup?
only the night knows.


e.




Kommentarer
Postat av: Ida

Haha..det kändes väldigt otypiskt dig gumman. Men lät ju dock trevligt med en mamma-dotterdag på stan.. :o) Snygg skjortan blev! Pöss

2009-03-08 @ 23:26:47
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0