jag gör intryck.


nybörjar tur eller skicklighet?
jag lyckades med alla venprover idag.
var på labb och fick hela förmiddagen på mig att komma in i stickandet.
tom en man som sa sig själv vara hemskt svårstucken tog jag på första.
nöjd.

annars har jag visat göra intryck på folk och det stärkte mitt självförtroende.

jag har fått lite trådar att dra i inför usa och ev praktik.

appropå praktik så flög 3 veckor på vårdcentralen förbi. imorgon är sista dagen, jag kör en favorit i repris till tack-kaka.
fast denna gången i större variant.

fredag seminarium som känns rätt omotiverat.

jag har idéer på kläder jag vill fixa om.

jag har en plan att snart rensa garderoben, kanske något där sys om?

all världens mat öppnar imorgon. i will be there.

ikväll: plugg, raggmunk, linda-bört-i-usa samtal, kusin samtal och hein samtal.
nu: duscha -> sova.


e.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0