cheeeeezylove.


igår blev till lite gnabb kärleken emellan.
p gick och tränade och avreagerade sig lite.
när han kom hem kom han hem med detta.
mys.



inte för att jag var något gnabbig längre och inte han heller.
men då var det ju mysigt med en liten överraskning.


imorgon bär det av på praktik helg på ortopeden.
ikväll är det jobb på vanliga carema som gäller.
känner mig dock lite bakom flötet eftersom jag inte jobbar så ofta.
ingen fara på dagpassen jag gjort so far då och då.
men kvällarna måste allt flyta på ett annat sätt och man jobbar mer själv.
förut visste jag exakt vilken ordning jag skulle göra saker för bästa flytet.
ett tag gjorde jag bara kvällar.
undra just om det är likt sig på kvällarna?
det brukar det vara när man väl kommer dit och då sitter det i ryggmärgen på mig.
men vi får väl se.


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0