blue day.



brööööööt.
säger min hjärna idag.
det är en bröt dag där inget är som man vill.
fick gå hem lite tidigare och hade för en gångs skull tid.
tid till det jag ville.
träna, sy, fota, måla, baka, pyssla.
men jag ville ingenting när jag kom hem.
jag bara satt.
fruktansvärt raslös i kroppen men ingen lust till några av mina idéer.
ville mest grina av någon anledning.

igår var jag super effektiv och det var kul men hade inte riktigt tid.
idag har jag tid men vill inget.

mano?

ringde paps och de var hos millan.
släntrade mig dit.
ett litet gos på 2,5 år gör susen för en lustlös rastlös själ.
även en mam och en pap gör susen för att få tömma ur sig brötet i hjärnan.

är nu ledig i 1½ dag och tänker ha mitt fredagsmys idag.
nachos.
praktik fredagkväll.


e.



jag och lilla goset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0