att ge sista påskmusten är kärlek.


jobbet var man inne i ganska snart som vanligt.
flöt på fint.
tills ett larm kom och det var minst sagt blod i omlopp.
men vi löste det hela och låg lite efter schemat. men men thats life.
tills när vi var på målsnöret så kom ännu en sak till oväntat i vår väg.
så det blev en halvtimmas övertid.
men bättre det så tantiiira och göbbera får det gott.

väl hemma efter cyklen genom snöspikar hade p gjort klart räkmackorna vi sagt att vi skulle äta.
åh han gav mig det mesta av påskmusten som fanns kvar.
det är kärlek.

innan jag åkte till jobbet visade jag kärlek till småkaksälskande p och bakade en sats av påhittade småkakor.
gjorde dem baserat på mördeg.
fyllde några med klassisk jordgubbssylt så det blev syltkakor.
några fyllde jag med jordnötssmör/mörkchoklad.
en annan variant var samma som ovan fast toppad med marshmallowsfluff.

här ä di:



nu har jag molande huvudvärk och är tok öm på höger öga... ?


e.

Kommentarer
Postat av: p.

världens godaste kakor!!!!

2009-03-12 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0