a day off in pictures.


ledig. inga sjuhuskläder. bara egen oufit. mi lajki.
blomkjol till vårvädret.

köpte dessa två på myrorna. rummet där jag pysslar och är kreativ är det mest oinspirerande rummet någonsin. och idag fick vi veta att vår hyresvärd bara kommer byta ut den fula boarden mot en annan, troligen ful eftersom boarder är fula. något av en inrednings synd faktiskt. och den finns hos oss. dessutom är grundtapeten i detta rum av hiskelig bers/aprikoskulör. så man gör vad man kan för att få inspirerande saker omrking sig.

denna är också från myrorna och mycket inspirerande i rummet.

så inspirerande att jag sydde ett fint glasögonfodral av tyg från myrorna.

till mina nya glajjor jag köpte solen idag till ära. jag hade ju sönder alla mina tre par förra året.
så detta blir årets första par. är kär i ett par på monki med. men tok för dyra.
och ska jag lägga pengar där så ska det bli på ett para underbara skor därifrån.
har en bild i mitt huvud av ett par skor jag VILL ha men inte hittat de skorna.
nu finns dom. åh. olycklig kärlek.

efter mitt shoppande träffade jag ida för en fika. hon har riktigt persikohy!

glömde föreviga min foccacia. men god var den.

likaså idas choklad. som numer såg ut som en sämre toalett.

over and out.



e.

Kommentarer
Postat av: Hagman

Vad snygga glasen/vaserna (?) blev! Och så glömde jag ju fråga om din bluff gick hem... jag håller iaf tummarna för att du slapp betala för två delar istället för en =)

Tack för en mycket trevlig eftermiddag!

2009-03-11 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0