termin fyra är slut. två kvar!


att vakna från festnatten utan bakfylla är himmelskt.
man är nu mer van att blir dålig dagen efter. speciellt eftersom jag passerat 25.
vi skulle ha haft lekar och grill ute med klassen igår.
vädret löd inte vår önskan så vi hamnade på gamla hederliga hästen där många fester redan varit med klassen.
tyvärr fick det inte plats med varken grill eller lekar.
men alla personer fick plats istället det är huvudsaken. oj vad många vi var. så många att alla inte kom med på bild.

när jag kom gick jag in i allrummet och det var fyllt med killar. trodde jag kommit fel.
vi är liksom en aningen mer kvinnfölk i klassen än grabs.
men killarna hade kommit först.


vi avlsutde med att skaka rumpa på harrys. svett!


koffa ska visa sig manlig. *mohaha*








så kommer en lek vi kunde leka.
den är alltid lika kul.




räkna med mamakexen!



KOLLA IN!!! hur hur lyckades jag?






who´s the murder?


sen studsade vi ner mot stan.





skulle äntligen ha kamera med mig på dansgolvet.
för jag har en ny slit o släng kamera.
men den sa gonatt här.


å nu är det sommarlov.
iofs jobb. men inget plugg.
gott.


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fasen vad gött gumman - det är du värd! =) Bilden med dig och munnen är ju helt underbar!! hahahaha.. Pöss

2009-06-05 @ 12:08:32
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Cica

Skönt med sommarlov va? Vad ska du göra i sommar då? Jag har semester midsommarveckan, sen jobbar jag tre veckor igen och sen är jag ledig de 3 sista veckorna i juli!!! Ha det så bra. Kramar

2009-06-05 @ 15:19:20
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0