the day is passing by.


nytt jobb. nya rutiner.
två dagar på det nya placet har gått och det känns bra!
just nu  när jag går bredvid och lär upp mig känns det iofs som fortsatt praktik. dock med undersköterskor.
men skönt att få vara nära det man en gång ska bli.
wieowiwoo.
jag får ialf flukta in på systrarnas arbete medan jag gör under görat.
hehe.
jag kommer nog lära mig en hel del. man trodde man hade lite koll på hjärtat.
men jösses det finns en hel del i denna del av kröppa.
intressant att får SE sjukdomarna man traglat och SE vad de gör med sådan sjukdomar.

dagen har gått i ett.
jobb.
städa.
laga mat.
leka med millan en kortis.
hem och baka.

jag bytte min kvällstur till en dagtur dag.
kände att det inte var bra att ha 4 kvällar och 2 dagar som introduktion och klara dagarna själv sen.
så det fick bli tre av varje.

OCH NU KOM JAG PÅ.

jag glömde helt bort att carro hade frågat om att ses för en öl ikväll.
men jag jobbade ju kväll fortfarande när hon frågade.
det glömde jag helt av.
sårry monika!


städa sitt skyffe. baka en kaka.



min första rulltårta blev succé.
inget gick sönder.
kakao/kaffecremé fyllda.
p vänliga så de smakade lite för mycket konstigt smör för mig.
nästa gång blir det frosting fyllda erika vänliga.
jem.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0