a day in blue.



började dagen med blå klänning. solen. färsk elle. på blå filt.
p sällskapade en stund.
sista dagen innan introduktionen till jobbet på HiA/Hjärtavd tar fart.
ska bli sjukt kul med ett nytt jobb. även om jag just idag mest vill vara ledig.
men i dessa tider ska man vara glad för ett sommarjobb.
jag vet några som inte får något.
när p åkt kom henke och ida.
sedan blev jag för kissnödig.

väl hemma bakade jag macaroones.
vi behöver inte säga mer än så om det.
ska ge det ett nytt försök en annan dag.
man måste misslyckas för att veta vad som är fel.
nästa gång då jävlar.

hos ida och henke blev det grill om kvällen.
även den gick i blått.





förutom köttet, jag och p var terese, ida och henke där.
men jag är ego blue today.
de e liksom för snygga.

e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0