L J Kjellman!


en ledig dag.
låter tråkigt. men det fanns ingen annan tid och snart skulle vi dö av snuskepidemi om jag inte gjorde detta.
städa.
men jag är ju ledig i helgen och då blir det dessto roligare.
någon jag saknat kommer. saknar massor.
någon jag inte sett sedan jag var på cypern (tror jag) och jobbade en sommar för två år sedan.
då när min värld fullkomligt rasat samman. då befann hon sig på cypern som reseledare och jag begav mig dit för att fotografera en sommar.
våra vägar korsades för första gången i klassrummet på Malta 2006.
det var hon som bjöd mig till hennes födelsedagsfest i början av dagarna när jag var ny och vilsen på dutten Malta.
å vad jag glad jag är att hon gjorde det.
hon är nu en av mina bästa vänner;
Linda Johanna "Robban" Kjellman

vi har inte setts med täta intervall.
dels för att jag varit ute och rest. dels för att hon varit ute och rest.
nu är vi båda åter i Svea och kanske kanske kan vi ses lite oftare nu?

hur som helst, ska hon besöka Karlstad.
så snälla Karlstad, show your bestside, your summerside!
du är en sommarstad och det finns mest att göra när du har sommar!
kom igen, lite sol i helgen kan du väl bjussa på?

för visst vill du ge oss, dessa två damer lite sol när de äntligen strålar samman igen?


mycket gammalt blir det, efter helgen blir det nytt!


e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas att ni får en toppenbra helg gumman!! Date på måndag kanske..? Syns iaf nästa vceka!! Pöss på dig

2009-07-08 @ 12:17:07
Postat av: L J Kjellman



ååååååh, det bara kittlade till när jag såg din rubrik! :) visst kommer jag o visst är det uuunderbart att jag var så inbjudande den där dagen i januari för 3,5 år sen.

nu längtar jag mer än nånsin. för trots att vi dock inte setts ofta emellanåt så är varje minne med dig otroligt starkt o fantastiskt.

o nu behöver jag verkligen lite erika-peo-dansa-med-mattan-i-brygga-busshost-asgarv-matmums o helt enkelt min älskade vän!



ringer imorgon, skatt.

pösspöss

2009-07-08 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0