strosa.


poser. eller livrädd?

sovit till 11.11.
ska möta upp ida och becka. vi ska strosa bland herr Kamprads ägor.
kanske ta en fika. kanske inte. mest vara lediga och strosa.
det är skönt.
jag klär mig i svarta jeansleggings a la vila. antikrosa trekvartskort tröja från monki. guld/svart bikini.
en liten lugg och en knut. jag bär en guldväska från elle. som numer ä min plånbok. och ett guld/svart armband.. från... svårt att minnas.
ska toppa det hela med en kort kavaj.

jag var så trött igår att jag tappade humöret.
så till den grad att jag grina.

bättre dag idag.


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha..det var nog någon annan film, har dock rättat till detta nu - för det var definitivt Changeling med jolie vi såg.. =) Lite posé-ig bild, men väldans snygg!! hehe.. Pöss på dig!

2009-07-21 @ 23:52:49
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0