smultron.


bjöd in mig själv på mat hos mam och pap.
tråkigt att laga mat och äta själv.
fick den rätt jag aldrig gör själv då min p inte tål mjölk.
gorgonzolasås och biff. älskar.
mam och pap tror inte jag äter.
eller mam tror inte det.
inte för att jag börjar tunna ur eller så, det skulle nog aldrig hända.
hon tror bara inte rätta vitaminerna finns i min mat.
så bigaråer.. haha hur stavas det? och jordgubbar och kiwis hade hon köpt så jag skulle få vitaminer.
söt. men jag äter faktiskt vitaminer i maten hemma.
men sött.

när man är hos mam och pap får man inte bara med sig en matlåda med hem till jobbet dagen därpå.
nej fick med mig jordgubbar som var kvar, smultron från trädgården, kiwis, en baugette och colan som var kvar.
jag spricker.
jag är så mätt.
ändå smaskar jag vidare på jordgubbar och smultron.

hammarö och stugan alias going-to-be-a-real-hose-in-about-ten-years-or-so är ett smultronställe.

detta fina får man med hem



tack mam och pap.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0