fotosession.


när sommaren kommer är det näst intill omöjligt att få tag i nyckeln till studion.
till mitt stora förtret då jag skulle göra ett jobb åt sandra idag.
men skam den som ger sig.
hemmastudion funkade ju alla tiders!

vem trodde att matsalsbordet var ett sånt ypperligt golv?
hade någon kunnat föreställa sig sandra  på mitt matsalsbord med min ihopfällbara cykel som saknar lås och luft i däcket?
vem trodde att det skulle blir en bra bild?
sjukt kul!



smakprov.
sitter i skrivande stund med bilderna. detta var en varierande plåtning inför sandras bok/böcker.
fotosessionen innehöll även seriösa pottttträtttt.

e.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! Jag skrattar ihjäl mig! Fan va bra detta blev, du är så himla duktig.

Det roliga är att jag är lika skitskraj som jag ser ut.

Trasa sönder någons matsalsbord med sin kroppsvikt är inget man drömmer om precis ;)



Kram & tack för idag!

2009-07-08 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0