båtellliiibååttt.


p är påväg hem. hem till hudik. å jag kan inte följa med. för jag ska jobba hela helgen.
det är väldans tråkigt. dels för att jag inte får träffa min svärfamilj och dels för att det alltid är tomt när p är borta.
så vi hade myskväll igår.

vi packade ner nachosmaten och for snabbt ner till teatern för att köttfärsen fortfarande skulle vara varm.
det var den. där satt vi en stund och myste i solen. njöt som vanligt av karlstad by summer. så himla fint.
vi drack lite öl.
båtbussarna gick förbi oss på älven. vi hoppade på en av dom. äntligen blev båtbussturen av.
och det var himla fint och mysigt. man såg karlstad från en helt annan vinkel och det var en av de bättre vinklarna.
så dammit linda och linus NI skulle ha åkt den, himlans fint serrni.


jag vill också bo där. där man kan bada från balkongen.


när vi cyklade hemmåt stannade vi och hurde Changeling. mycket sevärd.
så nu har ni två tips, åk båtbuss och se filmen.

dags att börja jobba.

e.

Kommentarer
Postat av: lindajohanna.

vi SKA åka den. med er :) så hoppas den var så pass bra att ni vill båtelibåta med oss en gång till..

karlstad har potential i våra ögon, STORA!



saknar.

2009-07-19 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0