009.



medan vi ordnade inför kvällens firande skymde det fint utanför.
det skulle bli en fin kväll också.
med god mat, god dricka, goda vänner och skratt!
idag ska jag inte babbla för mycket utan ger er de bilder som gick att använda från kvällen.
ett lyckat avslut på 008!
välkommen 009!

gott nytt år allesammans!

mitt nyårs pynt som ni ser i bilder nedan består av
klänning från ASOS.COM (med lila tyll som ser blått ut på bild)
strumbyxor från H&M
lilanagelack från H&M
kilklacksskor från MONKi

menyn bestod av

förrätt: chevrétoast
huvudrätt: 18 timmars marinerad kall fläskfilé i smaker av färsk rosmarin, vitlök och citron
serverad med potatisgratäng och sallad med pinjenötter
dessert: mintvarma päron gömda i snö
när 008 blev 009

tilltugg blev laxrullar med wasabi/ruccola kräm och oliv/soltorkadetomat mini muffins med fetaostcremé.

jummieee.

e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Trevlig fest och fina bilder!! Fast shit vad jag ser sjuk ut.. :/ Och dessutom har jag smittat er andra.. Sorry!! Pöss

2009-01-06 @ 18:53:14
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0