slipdammig disktrasa.


det är stökigt och rörigt.
det ligger ett slipdamm över hela lägenheten, i minsta vrå.
jag har haft något som kändes som en mindre hjärnblödning i vänster tinning häromnatten. efter det har jag svin ont PÅ örat. när man tar på vänster öra ömmar det som ett mega blåmärke.
den andra natten sov jag oroligt och slumrade och hörde att p hann svara i telefonen och sa till linda att vi sov.
vill hemskt gärna prata med dig darling.
fast helst när man är vaken ;)
igår åt jag sushi... svingott... för pengar vi fått.
för jag har 2 kr på kontot.
hur gick det till?
träffade tjejorna på kvällinga där alla utom jag grät till when a man loves a woman.
varför gråter inte jag?
idag befann jag mig i universitetslokaler igen och det kändes länge sedan.
då har man fått vara ledig om det känns länge sedan.
men var snart tillbaka i gamla manér med ett sövande seminarium i dokumentation.
dessa två dagar har jag även hunnit arbeta några timmar på förmiddagen.
rakat gubbar och gummor om mornarna för de syntes knappt bakom stråna.

ikväll tjafsade jag med mor när jag skulle låna bilen.
vi sa inte ett ljud.
tack sa jag när hon gick. för bilen.
för med bilen kunde vi handla billigare mat än på köppera här på herrhagen.

summan av dagen är tråkigt nog att den inte är särskilt bra.
den känns som vår slipdammiga disktrasa.
sur och torr av dammet.
dock stundtals roligt och soligt.
den började faktiskt ok på jobbet och soligt väder och gött... men sen falnade det.

bättre dag imorgon.
ska försöka sova, men tror det blir svårt med en målare i hallen.
well, då får man väl hitta på nåt annat än att gosa i sängen!

träna kanske?
hostan borde klara lite styrka nu.


e.




så dammigt är det efter att målaren börjat riva tapet i hallen....

Kommentarer
Postat av: Emelie

hah, härligt.

det är då det känns som det kommer ta ett år innan man får bort allt damm :P

2009-01-14 @ 23:34:46
URL: http://pem.bloggagratis.se
Postat av: linda

forlat att jag ringde sa sent.. =(



Men jag ringde idag igen o ingen hemma...jag forsoker imora!



poss, saknar dig

2009-01-15 @ 02:23:32
Postat av: Ida

Fyy - har dammet tom trängt in i i badrummet!?? Men det var iaf gulligt! :o) Ses imorrn! Pöss

2009-01-15 @ 15:39:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0