moster Arika.



fredagkvällen tillbringades med tjejerna. kycklingpaj och frukt i ugnen med lite vitchoklad på till efterrätt.
jemjem. sedan fick jag stå ut med Let´s Dance som jag inte har mycket till övers för. men allt för er tjejer ;)

hallen blev klar i fredags förmiddag och vi inhandlade speglen och det gick över förväntan att transportera den hem på bussen. tog lite tid med att vänta in alla bussar, men skam den som ger sig.
bilder på hallen kommer när det är plusgrader och vi kan spraymåla vår sittpall/skoförvaring.
ah shitthesame.
semlorna var populära, sis med familj kom på fika och fick sig en varsin igår.
för övrigt har min kära systerdotter döpt om mig.
vi trodde hon sa fel, Arika. men nej jag sa att jag heter Erika.
nej sa matilda bestämt, Arika.
så höll hon på länge och då förstod vi att hon fattade att det var med E och inte A och bara var tyken.
hon är lite lurig nu för tiden, utövar den makt hon kan med särskilt sin mamma.
men även sin moster.
men hon är ju stans sötaste i alla fall.

som kom lördag kvällen och kontot gapar ganska tomt må jag säga.
så egentligen borde jag vara hemma.
men rebecka var hemma och elin var barnledig så vi hade ju kommit på att vi kanske skulle ut.
men det blev inget av det för vissa förhinder.
men så hade ju barret samlat ihop lite folk till att hänga på arenabar till kvällen men där kände jag att pengarna skulle gå över i ett stort minus på kontot, fast ändå ville jag inte sitta hemma.

efter träning på eftermiddagen kände jag mig lite seg med huvudvärk och ringde syrran.
vips så vart vi bjudna på hemmagjord pizza och lite spelkväll där istället.

det passade perfekt.
inte särskilt dyrt och inte särskilt ansträngande för huvudvärken.
som jag för övrigt har på ett eller annat sätt... varje dag numer.

en skön helg innan allt drar igång igen.
mjukstartar med lite jobb ikväll... så där 3 timmar är ju lagom.


e.



den med mkt grädde är daniels. han kan inte äta mandelmassa men älskar grädde.

"jag kan sitta på vanliga stolar nu!"

"och äta stora semlor!"


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej tant Arika!! Låter inge bra det där med huvudvärken gumman - dags att kolla upp det kanske? orolig Låter som en mysig kväll igår iaf och semlorna ser väldigt goda ut - Henke var nöjd!! =) Jag tycker dock inte om mandelsmassa - så jag får leta upp några med vaniljkräm lr göra egna med nutella/nötkräm kanske... Mums!! Ha en skön söndagskväll trots jobb! Puss på dig!

2009-01-18 @ 17:55:01
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Janni

Å vilken sötnos

2009-01-20 @ 15:37:37
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0