jag blir en illustration.


blir mycket till anna nu.
skulle stänga ner datorn och såg att jag fått en kommentar från henne.
såg att hon nämt mig snygg i min turbanmössa. sa just till p att de skulle vara kul att se sig själv illustrerad av henne.
stängde av datorn.
pling i mobilen och där sa anna åt mig att kolla hennes blogg.
på med datorn igen och plötsligt var man illusterad.
lustigt.

hon är inte bara en skön kompis, en designassistent utan numera efterlyst att illustera mig lika snygg varje morgon man ska sminka på ansiktet som hon gjort på denna bild.

orginalbilden ses för ett par dagar sen i bloggen.

nu är jag galettrött. inte van att gå upp strax efter 5 på morgonen (då hade en ilebyillustration kommit väl till pass)
liiiite sovmorron imöra innan kvällspasset.


e.





Kommentarer
Postat av: rebecka

Wow!!

Riktigt snygg bild! Hoppas du har det bra på psyket ;)

Puss

2009-01-31 @ 23:47:39
URL: http://schlurp.blogg.se/
Postat av: Ida

Hon är verkligen grymt duktig!! =)) Vad skoj att få en bild illustrerad på sig.. Pöss

2009-02-01 @ 01:09:34
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: linda

fasen va snyggt!

2009-02-01 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0