jag åt gröt.


först och främst ska den första meningen ges åt bästaste ANNA, hon har numer en flådig titel som designassistent på björn borg footwear.
hon är liksom inte bara en super skön kompis, hon har aldrig gett upp det hon vill, det är något jag hatar när människor gör.
allt för många gör det också.
hon är ett levande bevis på att man inte ska ge upp det.
om man vill är inte konst och bild det lättaste att leva på.

som folk tror att jag gett upp mitt fotograferande bara för att jag valt att skaffa ett till yrke och kanske inte få den största inkomsten från det.
aldrig att jag skulle ge upp det.
det är ju bisarrt att ens tro det.
men men upp till dom.

idag blev det mer injektion.
 mer läkemedelsdelning.
imorgon ska jag prova första kvällspasset.

och från ingenting sa håkan vid eftermiddagsfikat,
jag åt gröt.
jösses vad jag skratta. var liksom som ur filmen plötsligt i vindslöv.


nu: färska räkor med p.


e.



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh vad gullig du är! Tack snälla! Skam den som ger sig som sagt, man får bara gå lite omvägar ibland. Jag vet att du aldrig skulle ge upp fotandet, om vi någonsin skulle behöva nån som fotar skor så vet jag precis vem jag ska tipsa om!



Du är dessutom sjukligt snygg i den där turbanen!

2009-01-31 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0