bröna i luften och cyklar på backen.


min start idag:
åker till vårdecentralen. den sagda kvinnliga läkare visade sig vara en man. när han ropar upp mitt namn reser jag mig och river halva stans bord av broschyrer med min jacka. smidigt.
när jag är klar med att vifta med bröna i luften och få dem klämda och kända på ska jag ta min (p´s) cykel.
hittar inte nyckeln. (har redan tappat två nycklar till mina två cyklar under hösten och får nu ha p´s ibland)
cyklen står lyckligtvis kvar för nyckeln sitter fint i låset.
när jag tar cykeln välter cykeln bredvid. när jag ska ställa upp den (för jag kunde inte lämna den kom ju folk) ja då rasar min. när jag ställer upp min rasr den andra igen och fastnar med nån fjäder i min.
när jag kommit iväg och ska parkera cykeln igen så ramlar den igen. och den bredvid är påväg.
hinner fånga den.
stöttade båda mot varandra så de lär ha ramlat när jag ska ha den sen.
när bussen kommer tappar jag väskan.


får se hur resten av dagen ter sig.
känns som detta kan bli en fummel dag.
haha.
dags för lektion.

e.


Kommentarer
Postat av: robban

vissa dagar är hopplösa!

själv har jag fått problem med att veta vart min kropp börjar o slutar så jag drar med mig soffbord, skrivbord o allt möjligt i min väg..

en kropp full av blåmärken o en hel del svordomar är vardag.

upp med hakan! allt går bättre imorgon :)

xxx

2009-01-22 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0