weekend.


soundtrack i fredags.
de känns alltid lika hemma och trygga som vanligt.
de spelade fina stycken och jag och räkan fick kram av mr ebbot. stor, varm och skäggig.
innan sista låten av slut försvann räkan och sedan ringde jag henne.
var är du? frågar jag.
hem, hem, hem, hem.. svarar marie.

haha.
lördagen började lite krulligt men fortsatte bra.
långfika med barret på stan. först mahcé som visst stängde woopsi så fick drog till george och hans coffehouse och satt där ett par timmar till. stre om det mesta och föröskte väl styra upp lite plugg inför tentan den 26e.
räckte det inte med praktik och seminarium kopplat till det?
ojojoj. det är mycket nu.

om lördag kvällen frossades det i nöjesbutikencandy och cheeseballs framför en jävligt kass melodifestival... as usual eller.. som sedan avbröts för lite nintendo 8 bits.
ida hade laddat för detta!

sunday tog jag en sväng på arbetet (alltså det riktiga) och är just nu påväg dit med.
need cash liksom.

dags att kila!

e.

Kommentarer
Postat av: räkan

ojojoj, tänk vad den där alkoholen kan göra med en.. :-) ses på lördag!

2009-02-10 @ 20:36:25
URL: http://theshrimpkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0