hjärtintensiven.

TREDJE INLÄGGET IDAG.....

det var mig en konstig dag.
pratade om belöning förut. belöning kommer!
som sagt.
sprang runt på sjukhusets alla avdelningar, utom typ en.
för den hade sagt till mig när jag ringde att de hade fullt för sommaren typ.
så jag struntade i den.

här sitter man och försöker plugga.
det går inte så bra.
pauser hit och dit fortfarande.
ringde leena hagman på resursen. hon kunde ge mig jobb på stående fot.
så ringde norge och bad mig skicka mer info.
skickat och klart, förhoppning om fina pengar.
samtidigt som jag inte vill ha en sommar borta från p igen.
samtidigt som resursen lät lockande men CSK är dit jag vill.

försökte fortsätta plugga.
så ringer sis.
nu kommer snart avd 34 ringa dig!
va??
nej nu kan vi inte prata mer för snart ringer dom.

ingen ringde.
försökte plugga men det gick ju inte när jag var nyfiket glodde på mobilen som ekade tyst.
ingen ringde.
så försökte jag ringa folk för att glömma tiden.
ingen ringde.
så ringde det.

avdelningen som hade fullt för sommaren. avdelningen som jag INTE gick till idag.
de hade headhuntat mig.
goda referenser från folk jag inte ens träffat gav mig fot in.
in på hjärtavdelning + hjärtintensiv.
IVA var mitt första val.
HIA hör ju till liknande del.
im happy.

förvirrat och girigt över att inte få norge pengarna försäkrade jag dem om att norge också erbjudit mig vissa saker.
men sa hela tiden att jag ville helst vara hemma och jobba och norge var ett val för plånboken.
åh satt där på två stolar från att inte ha EN ENDA STOL att sitta på.
jag tror jag just fick sommarjobb på HiA.
6-8 veckor heltid dock varannan helg, men de får la gå.

kanske kanske orkar man med norge någon helg om de går med på det?



AVD 34 har 24 vårdplatser. 6 st är HIA platser.
detta kan blir lärorikt som tusan!



åhhhh nu är det bara tentan kvar så kan jag med gott mod fira imorgon!


från att vara helt förstörd och stressad för att alla jobb är tillsatta REDAN till att ha ett av de jobben... tror jag ialf.


e.



känner mig så där glad så smilet bara smyger sig upp i mungipan.

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS gumman!! Fasen vad skoj - det är ju grymt bra och du är grymt duktig och kommer klara jobbet galant!! =) Skönt att slippa tänka på det mer nu.. Tänk dock på att du måste få lite ledigt i sommar också.. Norge kanske du kan ta nästa sommar lr nåt.. Pöss

2009-02-25 @ 23:09:33
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis gumman!! Fan vad gött, då var den stressen borta iaf ;-) Akta bara så inte den som gett dig goda referenser får skit för det om någon slags chef hittar hit, man vet aldrig vilka som läser... /paranoida Elin

2009-02-26 @ 00:02:11
Postat av: Rebecka



Grattis vännen!!

Shit vad underbart!! Och lycka till på tentan sen.. ;)

Puss o kram

2009-02-26 @ 08:18:07
URL: http://schlurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0