överlevde.


phu nu har jag överlevt och fått i mig stans godaste panpizza från italiano på kvarnberget.
jag är inget fan av panpizza, men prova dem en go bakis dag så är ni sålda, jag lovar!


kvällen blev lyckad efter endel stress att hinna med allt jag skulle fixa innan sju och häll på att glömma mig själv.
men folk trilla in och fest blev det.
på tilltuggs menyn stod

hemagjorda minisushi bitar
kex med fetaostcreme och vindruva
mini cupcake jordnötter och choklad
mini cupcake kladdkaka med vitchokladfrosting
smördegssnurror med olivröra

jag serverade och de åt så det verkade som det smakade ;)

sedan tillkom chips, jordnötter och jordnötsringar.
som sagt ingen hungrig!

och temat blommor kom av sushin. ville inte ha något asien/japan tema så då kom anna på blommor och det var ju riktigt fint.

jag ville ut och dansa men har under ett långt tag varit väldigt trött på karlstadsuteliv och vad det erbjuder eller INTE erbjuder.
så jag sa att vi tar det som vi känner under kvällen.
och dansa kunde jag göra hemma istället för att bli besviken ute.
så det blev faktiskt en hemma fest men spel, alkohol och smaskeri.

hade en underbar 25 års dag!

fick en massa gott från mina vänner, bla mer presentkort på suzie picant.. weeiii!

och idag skrubbade jag bort bakfyllan med mina nya svamp och den nya duschcremen for kings and queens med cinnamon orange doft. mmmmmums!


åhh ett helt år kvar till nästa, älskar att fylla år!


nu ska jag och p fortsätta spela super mario 2!!!!
hur kul som helst, jösses, tvåan har man inte spelat så mycket av förr heller.


e.









mina blommor på bröna. väldans fint. ska jag nog ha även när det inte är blomtema.


















Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för igår gumman!! Drygt å va så bakis idag, men de kanske de var värt.. ;) Hur ser jag ut på dina kort då - ser ju fasen ut som jag snusar på det nästsista ju...hehe...de bjuder vi på!! Lycka till i Skåre till veckan nu!! Pöss

2009-02-16 @ 00:36:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Grattis i efterskott! =)

Kram.

2009-02-18 @ 08:06:28
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0